Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання: 24h | |||
|
Усі спортивні двигуни: бензинові, дизельні; атмосферні, турбовані; інжекторні (в т.ч. безпосереднє упорскування), карбюраторні. Призначений для підготовлених до змагань двигунів, що працюють у широкому діапазоні швидкостей обертання та температур.
Застосування
Ралі, GT, змагання з короткими дистанціями.
Клас в'язкості 10W-40 забезпечує чудову плинність масла при низькотемпературних пусках, швидке наростання тиску до його нормальних значень при високій температурі та високі обороти двигуна. Технологія ESTER Core®
Десятиліттями компанія MOTUL розробляла високотехнологічні оливи на естеровій (складноефірній) основі. Порівняно з іншими високотехнологічними базовими оливами, вибравши естери і з'єднавши їх з інноваційним пакетом присадок MOTUL отримала чудове поєднання.
Найпередовіша технологія ESTER Core ® дозволяє отримати максимальну потужність двигуна запобігаючи зносу та забезпечуючи його надійність.
Переваги
Клас в'язкості 10W-40 дозволяє компенсувати розрідження оливи паливом та забезпечити стабільний тиск. Максимальна стійкість масляної плівки за високих температур дозволяє знизити знос двигуна. Модифікатор тертя дозволяє збільшити потужність та зменшити робочу температуру. Низька леткість дозволяє знизити споживання оливи. Висока стійкість до деструкції забезпечує стабільність тиску оливи за будь-яких режимів експлуатації.
Рекомендації щодо застосування
Для досягнення оптимальних характеристик двигуна уникайте змішування з іншими синтетичними або мінеральними оливами. Заміна мастила здійснюється в залежності від умов експлуатації.
Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0.866 г/см3
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 90.9 мм2/с
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 13.9 мм2/с
В'язкість HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741 4.2 мПа.с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 156
Температура застигання, ASTM D97: -42°C / -43.6°F
Температура спалаху, ASTM D92: 230°C / 446°F
Лужне число, ASTM D2896: 8.25 мг KOH/г