Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Енергозберігаюча олива з високими експлуатаційними характеристиками, створена за технологією Technosynthese® Рекомендується застосовувати у FIAT, PSA (Peugeot, Citroën та DS) та RENAULT. Спеціально розроблено для бензинових двигунів та дизелів останнього покоління, атмосферних або з турбонаддувом, з безпосереднім упорскуванням та без нього. Застосовується в двигунах, де потрібне дотримання стандарту ACEA C2, зниження коефіцієнта тертя, низька динамічна в'язкість HTHS (≥ 2.9 МПа) і зниженим рівнем SAPS ("Mid SAPS") з вмістом сульфатної золи (≤ 0.8%), фосфору (≤ 0.09 %) та сірки (≤ 0.3%). Сумісно з трикомпонентними каталізаторами (CAT) та фільтрами твердих частинок (DPF). Перед використанням масла необхідно обов'язково звіритися з посібником з експлуатації автомобіля.
Стандарти: ACEA C2, API SN
Відповідає вимогам: FIAT 9.55535-S1, RENAULT RN0700
Рекомендації: TOYOTA - HONDA - SUBARU
Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V та EURO VI та оснащені системами доочищення вихлопних газів. Сірка і фосфор виводить з ладу каталітичний нейтралізатор газів, що відпрацювали. У свою чергу сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок дизелів, що призводить до скорочення циклів регенерації, швидкого старіння оливи та втрати потужності двигуна.
Відповідність вимогам FIAT 9.55535-S1 свідчить про відповідність масла стандарту ACEA C2 у комбінації з класом в'язкості SAE 5W30 для забезпечення надійного змащування дизелів з багаторазовим упорскуванням, об'ємом 1.3л, 1.6л, та 2.0л, FIAT, AL0A-ROM року випуску.
Специфікація RENAULT RN0700 вимагає від масел одночасно високу термічну стабільність та сумісність із системами відпрацьованих газів. Специфікація Renault RN0700 призначена для атмосферних бензинових двигунів (крім Renault Sport) групи RENAULT (Renault, Dacia, Samsung).
Специфікація RN0700 також поширюється на дизелі 1.5L dCi, не оснащені фільтрами твердих частинок DPF (Diesel Particulate Filter) потужністю менше 100 к.с., та міжзмінним інтервалом 20000 км або 1 раз на рік.
Деякі азіатські автовиробники вимагають дотримання оливами вимог стандарту ACEA C2 для максимальної продуктивності та довговічності двигунів, з 2006 року випуску. Наприклад, 8100 Eco-clean 5W30 можна використовувати у таких двигунах: TOYOTA 2.0л та 2.2л D4D; HONDA 2.2л CDTI та i-DTEC; SUBARU 2.0л D.
Заміна мастила здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна. Не змішувати з оливами, які не відповідають нормі C2.
Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,851 г/см3
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 58,3 мм2/с
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 10,7 мм2/с
В'язкість HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741 3.0 мПа.с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 169
Температура застигання ASTM D97: -40°C
Температура спалаху, ASTM D92: 229°C / 444°F
Сульфатна зольність, ASTM D874 0,80% маси
Цифрове число, ASTM D2896: 8,1 мг KOH/г