Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Моторна олива, створена за технологією Technosynthese®. Спеціально розроблено для сучасних автомобілів, оснащених двигунами з великим об'ємом, турбодизелями або бензиновими двигунами з безпосереднім упорскуванням та системами нейтралізації відпрацьованих газів. Сумісно з усіма видами палива: етильованими або неетильованими бензинами, етанолом, дизельним та газовим (LPG) паливом. Сумісно із системами нейтралізації відпрацьованих газів.
Стандарти: ACEA A3/B4, API SN
Схвалення: VW 501 01 - 505 00, MB 229.3, RENAULT RN0700
Відповідність вимогам: PSA B71 2300
Стандарт ACEA B4 вимагає від масел підвищених мийно-диспергуючих властивостей і стійкість до підвищення в'язкості у присутності сажі, що продукується дизельними двигунами з безпосереднім упорскуванням (крім насосфорсунки групи VW: передбачено використання Motul Specific 505.01 5W-40 або 8150).
Стандарт API SN суворіший, ніж API SM в області стійкості до старіння (збільшений середній міжзмінний інтервал) реалізовані антиокислювальні властивості, має постійну в'язкість, передбачає стійкість до появи опадів та відкладень у картері. Має покращені протизносні та миючі-диспергуючі властивості.
Клас в'язкості SAE 10W-40 повністю підходить для сучасних бензинових та дизельних двигунів. Синтетичні компоненти продукту мають чудові мастильні властивості, що дозволяє знизити тертя всередині двигуна і перешкоджає перегріванню сучасних двигунів. Має протиокислювальні, антикорозійні та антипінні властивості.
Норми PSA B71 2300 вимагають від олива витривалість у важких термічних умовах роботи, для надійного змащування бензинових двигунів та деяких дизелів без фільтру твердих частинок (DPF).
RENAULT розробив специфікацію RN0700 для забезпечення оливої високої термічної стабільності та стійкості при високих температурах. Специфікація RN0700 поширюється на всі бензинові двигуни без турбонагнітачів (крім Renault Sport) групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія специфікації RN 0700 поширюється на всі дизелі RENAULT, оснащені двигунами 1.5 DCi без DPF (фільтром твердих частинок), які мають потужність менше 100 к.с. та з міжзмінним інтервалом 20000 км або 1 рік. Перед застосуванням необхідно звірятися з посібником з експлуатації автомобіля.
Заміна мастила здійснюється відповідно до рекомендацій виробників двигунів і може регулюватися в залежності від умов експлуатації. Може змішуватися з синтетичними та мінеральними маслами.
Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,869 г/см3
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 101,9 мм2/с
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 14,8 мм2/с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 152
Температура застигання, ASTM D97: -36°C / -32,8°F
Температура спалаху, ASTM D92: 229 ° C / 444,2 ° F
Лужне число, ASTM D2896: 10,1 мг KOH/г