КЕНДА. Шини для спортивно-туристичних (турендуро) мотоциклів Big Block Paver K678 / 678F
Власники мотоциклів стали називати ці шини туристичними / дорожньо-грязьовими. Як правило, нові спортивно-туристичні мотоцикли поставляються з шиною типу 90/10 (шосе / бездоріжжя). Деякі виробники почали встановлювати дорожчі шини на своїх мотоциклах з розбігом діапазону 70/30 та навіть 50/50.
Коли фірма Кенда (Kenda) представляла на ринок нові шини Kenda Big Block Pavers K678F / K678, малося на увазі, що це будуть шини 90/10, які «... призначені для людей, які люблять позашляхові пригоди, а й готових до великих швидкостей на шосе». У вільному перекладі це означає: «Мені шкода дурня, який намагається взяти цю шину в бездоріжжі.» (Дякую за підказку пана Т.)
Незабаром після того, як Kenda Big Block Pavers були встановлені на моєму Triumph Tiger 800 XCx, замінивши грязьові шини 70/30, у мене була можливість проїхати сумнозвісною трасою Angel Crest, а потім зробити поїздку по ґрунтовій дорозі Big Bear, Каліфорнія.
Шосе Angeles Crest славиться тим, що його часто закривають через гірських селів, які залишають в дорожніх смугах валуни, гравій та сміття. На щастя для мене, на цій п'ятничної екскурсії весь маршрут був відкритий і доступний. На дорозі були тільки дрібні камінчики та сміття.
Шини добре відпрацьовували. Гума тримала хороший кут на поворотах (до іскор) з мінімальним зусиллям керма. Шини, схоже, не втрачали зчеплення, як було з попередніми, 70/30, при наближенні до блокування (тобто, якщо ABS не вдарив раніше).
Ці шини були напрочуд м'якими на автостраді й мало шуміли. Ще одна особливість полягала в тому, що вони не захоплювали дощові канавки на дорозі, як було з усіма іншими спортивно-туристичними шинами, які я пробував раніше. Це додало значної впевненості при маневруванні на автостраді Лос-Анджелеса.
Зійшовши з шосе на ґрунтову дорогу, ці шини втратили зчеплення трохи швидше, але це було передбачувано і не здивувало. Трохи сповільнило мене і викликало деяку заклопотаність те, що коли я перетинав розбиті гранітні стежки, що спускаються по горбах, замість того, щоб забезпечувати зчеплення, шини просто продовжували ковзати, але при цьому гальмували мене.
В цілому, Kenda Big Block Pavers - відмінна заміна шин для тих райдерів, які шукають добру довговічність гуми, збільшення економії палива, низький рівень шуму і помірні можливості у позашляхових ситуаціях.
Пошук в різних онлайн-ресурсах показує, що Kenda Big Block Pavers відповідають середній ціні на шини для спортивно-туристичних мотоциклів.