Друзі, перш за все, раді повідомити про відновлення можливості замовлення оригінальних запчастин BMW на нашому сайті!
 

Одягнений у три нові лівреї, новий RR одразу відрізняється від попереднього покоління своїми подвійними передніми крилами, що розміщені навколо агрессивних передніх світлодіодних фар, які, як стверджується, зменшують небажану пробуксовку коліс на треку за рахунок до 10 кг додаткової притискної сили.

Також є вищий передній екран і заявлена легша, тонко перероблена задня частина, але зміни набагато більші, ніж просто зовнішній вигляд. Почнемо з того, що 999-кубовий рядний двигун, оснащений системою ShiftCam, розвиває 206,5 к.с. - приблизно на 2,7 к.с. більше, ніж попередня версія - завдяки незначним змінам, таким як перероблені впускні отвори, засновані на M1000RR.

Задня зірочка також втратила один зуб до 45, щоб забезпечити більше зчеплення з заднім колесом, а перемикач швидкостей вгору/вниз, який можна запрограмувати як дорожній або гоночний, допомагає передавати потужність до колеса.

Більш досконала електроніка, яка використовує датчик кута повороту керма для забезпечення контрольованого ковзання як на дроселі, так і при гальмуванні, також дозволяє тримати мотоцикл під контролем під час їзди по гоночній трасі.

Починаючи з розгону, функція "Slide Control" додається до пакету контролю тяги байку і дозволяє водієві вибрати два попередньо встановлених кута заносу. До цього кута мотоцикл буде розумно дозволяти задньому колесу ковзати і виконувати контрольовані заноси, без небажаного хайсайда в стилі 500GP.

При зниженні швидкості режими ABS 'Brake Slide Assist' та 'Slick' знову використовують датчики кута повороту керма, щоб дозволити вам контролювати проходження поворотів. Дуже круто.

Але справа не лише в електроніці. Оновлена алюмінієва дволонжеронна рама "Flex Frame", що містить двигун з рідинним охолодженням в якості навантаженого елемента, побудована на основі старої конструкції з декількома отворами з боків для більшої бічної гнучкості.

BMW також змінив кут нахилу рульової головки на 0,5° - до 66,4° з попередніх 66,9°. Вони також зменшили зміщення потрійного затискача на 3 мм і збільшили колісну базу до 1457 мм з 1441 мм. Це повинно покращити керованість і додати стабільності на швидкості.

Віддаляючись від передньої частини, занижений задній маятник тепер також отримав регульований шарнір в стандартній комплектації, що допоможе гоночним командам і любителям треків вносити будь-які зміни в геометрію задньої частини і висоту їзди.

Серед інших особливостей нового RR - полегшена батарея, USB-порт для зарядки, контроль утримання на підйомах, режими їзди як для треку, так і для доріг, обмежувач пітлайну, перевернуті 45-міліметрові вилки, а також 6,5-дюймовий кольоровий TFT-дисплей з оновленою індикацією.     

Хочете такий? Ціни починаються від $20 900 і піднімаються до $22 700 за модель Sport. Опція M Package також дає можливість встановити ковані диски замість карбонових. Фантастика.

Потужність 206.5 к.с @ 13,750 об/хв
Крутний момент 113.0752 Нм @ 11,000 об/хв
Двигун 999-кубовий рядний четвірка з рідинним охолодженням
Споряджена вага 197кг
Висота сидіння 824мм
Початкова ціна від $20 900