Компанія Ducati зробила сміливий крок, оновивши свій флагманський круїзер XDiavel, встановивши новий двигун V4 Granturismo замість старого V2. XDiavel V4 поєднує в собі комфорт круїзера, динаміку спортбайка та передові технології.
Нове серце — V4 Granturismo
На технічному брифінгу інженери Ducati наголосили, що модель XDiavel V4 2025 року була повністю оновлена. Основну увагу зосереджено на двигуні Granturismo V4, який тепер є навантаженим елементом нової алюмінієвої монококової рами. Як і в стандартному Diavel V4, це 1158-кубовий рідинно-охолоджуваний двигун, запозичений із Multistrada V4, з контр-обертовим колінчастим валом, натхненним MotoGP. Потужність — 168 к.с. при 10 750 об/хв, обертовий момент — 126 Н·м при 7500 об/хв, з орієнтацією на посилений низькообертовий момент.
XDiavel V4 також отримав систему деактивації задніх циліндрів: на малих швидкостях або в заторах два задніх циліндри вимикаються для зниження викидів і тепла. При досягненні 4000 об/хв усі чотири циліндри знову активуються. Функціонування аналогічне Diavel V4, але з подовженою тривалістю на XDiavel.
Маневреність незважаючи на розміри
Нова конструкція заднього колеса вміщує 240-міліметрову шину Pirelli Diablo Rosso III; також нововведенням є конфігурація глушника з чотирма виходами.
На перший погляд, широка задня покришка (240 мм) і маса понад 220 кг можуть викликати сумніви щодо керованості. Але на практиці байк приємно дивує: він легко вкладається у повороти, добре тримає дорогу, а стабільність додає впевненості навіть на високих швидкостях.
Цифрові помічники
Мотоцикл оснащено повним спектром електроніки: ABS у поворотах, контроль тяги, режими їзди, квікшифтер, круїз-контроль, запуск без ключа та кольоровий 6.9-дюймовий TFT-дисплей. Інтерфейс інтуїтивний, а налаштування — гнучкі. Новий перемикач на лівому кермі містить кнопки керування.
Електроніка
Окрім двигуна V-4, XDiavel V4 успадкував від Multistrada V4 деяку першокласну електроніку, отримавши шестиосьовий інерційний вимірювальний блок для керування ABS у поворотах та контролем тяги, а також функції контролю заднього ходу, Ducati Power Launch, квікшифтер вгору та вниз та круїз-контроль. Також є чотири режими їзди: Sport, Touring, Urban та Wet, кожен з яких налаштований відповідно до особливостей XDiavel V4. Ви також можете вибрати один із трьох режимів потужності — High, Medium та Low — та додатково налаштувати їх у меню мотоцикла. Sport та Touring використовують повні 168 к.с., тоді як Urban та Wet обмежують потужність до 115 к.с.
Рама, підвіска та гальма — все на рівні
XDiavel V4 оснащений легкою алюмінієвою монокок-рамою, перевернута 50-міліметрова вилка Marzocchi встановлена на 29 градусів з ходом 4,7 дюйма та повністю регулюється. Задній моноамортизатор Sachs майже на дюйм вищий, ніж у попередньої моделі.
Спереду XDiavel V4 має надійну гальмівну систему завдяки двом 330-міліметровим дискам Brembo з чотирипоршневими супортами Stylema спереду та 265-міліметровому диску з двопоршневим Brembo ззаду.
Комфорт і ергономіка
Посадка зручна навіть для високих мотоциклістів. Платформи для ніг регулюються, сидіння м’яке, кермо винесене вперед, тож навіть тривалі поїздки не стомлюють. Проте пасажирське місце залишає бажати кращого — короткі підніжки та мале сидіння більше підходять для коротких поїздок або «на екстрим».
Нове сидіння отримало на 2 дюйми більше амортизації для кращого комфорту, а також ширшу та довшу площу контакту. Воно також має виїмку посередині для збору дощової води.
М'яке сидіння з пінополіуретану та збільшений хід підвіски ззаду допомагають новому XDiavel V4 дистанціюватися від свого попередника з більш жорсткішою їздою.
Стиль — як у масл-байка з майбутнього
Зовнішній вигляд XDiavel V4 — це поєднання агресії, футуризму та елегантності. Світлодіодна оптика з фірмовим DRL у вигляді підкови, масивна задня шина, мінімалістичне крило і обтікаюча форма деталей надають мотоциклу статусного вигляду.
Світлодіодне освітлення по колу з DRL - дизайном денних ходових вогнів спереду. Цікаво, що дизайн передньої частини допомагає новому XDiavel V4 відводити потік повітря ефективніше, ніж очікувалось.
У нижній частині задньої частини інтегровано цей чудовий дизайн задніх ліхтарів. Задня ручка передбачена для додаткової безпеки пасажирів.
Нова конструкція глушника з чотирма виходами налаштована для покращення порядку запалювання з подвійним імпульсом у V-4
Чи варто переходити на V4 на XDiavel?
Минуло десятиліття, і Ducati перетворила XDiavel з надпотужної дивини на зручний у їзді, легкий у керуванні та комфортний круїзер — із спортивним V4-серцем. Виробник врахував деякі зауваження до першого покоління моделі та додав нові можливості й покращення, не жертвуючи фірмовим стилем і м’язистою зовнішністю, яка й досі приковує погляди на світлофорах. Шина величезна, колісна база довга, а якість збірки та оздоблення — бездоганні, з увагою до кожної деталі. А ще: заміна оливи кожні 15 000 км і перевірка клапанів кожні 60 000 км? Божевілля.
Проте неминуче всі погляди звернуться до найвпливовішої цифри в технічних характеристиках: $28,995.
У Ducati скажуть, що преміальний продукт має коштувати відповідно. І з таким набором функцій вони мають рацію, хоча деякі обов’язково згадають, що Triumph Rocket 3 пропонує подібні характеристики за трохи менші гроші. Але це не суть питання: XDiavel V4 — це щось унікальне, і якщо говорити про гальмування, розгін, керованість, вагу, електроніку й загальну харизму, то є дуже мало мотоциклів, яким він поступається.
XDiavel V4 можна на диво легко нахилити на бік цієї 240-градусної шини; кут нахилу становить 39 градусів.
Моноамортизатор Sachs має різьбове регулювання попереднього натягу пружини та хід 5,7 дюйма.
Навіть з переднім розташуванням керма, посадка під час їзди напрочуд зручна.