Серце машини — це двигун. А щоб цей орган працював справно, потрібно за ним правильно доглядати. Достатньо дотримуватися кількох базових порад, щоб автомобіль мав гарну тягу й економив пальне.

Використовуйте якісне мастило з мийними властивостями

Сучасне мастило має не просто змащувати деталі, а ще й очищувати двигун зсередини. З цим чудово справляється Shell Helix Ultra 5W40 з синтетичною основою. Якісна олива виконує кілька задач:

  • зменшує зношення двигуна;

  • сприяє економії пального;

  • подовжує ресурс мотора.

Моделі з мийними властивостями допомагають усувати відкладення та запобігають їхній повторній появі, підтримуючи двигун у чистоті. Не варто економити на мастилі. 

Регулярно замінюйте фільтри

Масляний, повітряний і паливний фільтри можна назвати легенями двигуна. Брудний повітряний фільтр знижує ефективність згоряння пального, що веде до втрати потужності та зростання витрат. Засмічений паливний фільтр спричиняє поганий запуск і низьку ефективність під час набору швидкості. А забитий масляний фільтр пришвидшує знос деталей.

Регламент для заміни деталей вказано в інструкції до машини. Якщо узагальнено, то повітряний фільтр варто міняти кожні 15 тис. км, а масляний — разом з повною заміною мастила.

Уникайте коротких поїздок на холодному двигуні

Холодний запуск — один із найагресивніших режимів для мотора. Коли двигун ще не прогрітий, мастило не встигає повноцінно змастити всі деталі, а зношення зростає в рази.

Якщо ви пересуваєтеся на маленькі дистанції, двигун не встигає вийти на робочі температури. Це сприяє утворенню відкладень і конденсату. Тож давайте мотору трохи більше часу, щоб він працював справно та без шкоди своїй ефективності.

Двигун — це складний механізм, але догляд за ним зовсім не вимагає надприродних зусиль. Використовуйте якісне мастило, оновлюйте фільтри та заливайте перевірене пальне. Щоб мотор не виходив з ладу, регулярно проводьте діагностику — ще до того, як на панелі приладів загориться індикатор Check Engine.