Як і раніше, модельний ряд буде складатися зі стандартного Tracer 7 та більш досконалого Tracer 7 GT. Ціни стартують від $11 630, ціна на GT зростає до $13 350, і обидві моделі поділяють переважну більшість вдосконалень, причому GT отримає трохи більше за поліпшену прохідність. Обидві моделі будуть доступні з липня цього року.
Розроблені як практичні спортивно-туристичні мотоцикли, які сподобаються як новачкам, так і досвідченим мотоциклістам, нові моделі оснащуватимуться 690-кубовим паралельно-двійним двигуном, що відповідає стандарту Euro5+, який також встановлюється на останньому поколінні MT-07 «naked». Він оснащений збільшеним 18-літровим паливним баком, що дозволяє скоротити час на заправці.
Заявлена потужність 72,4 к.с. при 8750 об/хв може бути обмежена ліцензією A2, і це має бути вражаючою дозою продуктивності для реальної їзди по бездоріжжю. Як це модно в наші дні, колінчастий вал повернутий на 270° - це означає, що він, швидше за все, буде видавати майже V-подібний звук, що імітує гарчання під час розгону, і матиме достатню потужність на низьких оборотах.
Потужність залишилась такою ж, як і у старого Tracer, проте піковий крутний момент збільшився до 68Нм при 6500 об/хв. Щоб зменшити навантаження на водія, важіль зчеплення став на 22% легшим - завдяки новому зчепленню Assist та Slipper.
Покращені засоби керування
Як і MT-07, нові Tracers отримали дросельну заслінку з електроприводом, що означає включення круїз-контролю в стандартну комплектацію, який активується через лівий перемикач передач на третій передачі і вище, починаючи зі швидкості 40км/год.
Але це ще не все: нова технологія також передбачає використання попередньо встановлених і настроюваних режимів їзди, трекшн-контролю та інших функцій - все це в поєднанні з повнокольоровим п'ятидюймовим TFT-дисплеєм.
У стандартній комплектації обидві моделі Tracer мають спортивний та вуличний режими їзди, а також третій режим, який можна налаштувати самостійно. Як і слід було очікувати, режим Sport є найжвавішим, а режим Street відрізняється більш м'якою подачею потужності.
Стандартно третє налаштування є найм'якшим - для вологих погодних умов - проте користувачі можуть обирати між трьома режимами потужності та двома рівнями тяги, або ж взагалі вимкнути його.
Як і слід було очікувати, кольорова панель може бути поєднана з вашим мобільним телефоном і забезпечувати покрокову навігацію за допомогою безкоштовного додатку Garmin StreetCross. Поруч з дисплеєм є роз'єм USB-C для заряджання мобільних телефонів.
Зміни рами та підвіски
Двигун закріплено на оновленій рамі з високоміцної сталі, яка була розроблена з підвищеною жорсткістю на згинання, поздовжньою та поперечною жорсткістю для більшої стабільності.
Маятник також був подовжений на 40 мм, щоб допомогти як стандартному, так і GT варіанту відчувати себе більш стабільно на швидкості і в поворотах.
На цьому зміни не закінчуються: обидва байки отримали 41-мм перевернуті вилки, які замінили телескопічні на попередніх моделях. Вони регулюються за допомогою 18 ступенів регулювання відскоку і ведуть до 17-дюймового переднього обода, взутого в шини Michelin Pilot Road 6 GT (також встановлені на задньому колесі).
У задній частині мотоцикла є мотоамортизатор з дистанційним регулятором попереднього натягу на варіанті GT - зручний для швидкого налаштування для подорожей та/або перевезення багажу.
Комфорт на відстані
Yamaha попрацювала над зручністю посадки, яка тепер стала більш розслабленою завдяки вищому на 30 мм керму, який також став ширшим на 25 мм з обох боків.
Також з'явилося нове двокомпонентне сидіння, яке підвищує комфорт для вас і вашого пасажира, а переднє сидіння регулюється на 20 мм без інструментів. Обтікач також був змінений, щоб зменшити вібрацію - тепер він виготовлений з пластику з кованими сталевими кріпленнями і має пологий бортик у верхній частині, щоб відводити повітря від водія.
Переваги моделі GT
На додачу до всіх вже описаних змін, модель GT отримала ще низку додаткових переваг, а також вражаюче сіро-блакитне забарвлення та золоту вилку.
Виправдати підвищення ціни на $1700 допомагає дистанційний регулятор попереднього натягу в стандартній комплектації, а також пара жорстких кофрів, які кріпляться за допомогою суцільної алюмінієвої рами і, як кажуть, можуть вмістити шолом на кожній стороні.
Вітровик також на 90 мм вищий, на 1 мм товщий і регулюється на 60 мм - з ручками з триступеневим підігрівом, що зігрівають руки в прохолодних умовах.
Центральна підніжка допомагає під час обслуговування, а товстіша набивка сидіння підвищує рівень комфорту, так само як і гумові вставки на підніжках.