Серійна версія спортивного мотоцикла KTM 990RCR з паралельним двоциліндровим двигуном офіційно представлена — цього місяця на заводі розпочинається комплектація для європейських покупців.
Як і багато інших мотоциклів, представлених австрійським брендом у 2024 році, спортивний байк 990RCR зазнав значних затримок — спричинених фінансовими труднощами компанії, які призвели до 90-денного періоду «самоадміністрування» та подальшого плану реструктуризації на суму €750 мільйонів.

 

Модель RCR вперше була представлена як концепт у травні 2024 року, а пізніше того ж року з’явилася можливість протестувати прототип.
Оснащений комплексом електроніки з датчиками нахилу, якими керує 8,8-дюймова горизонтальна TFT-панель, KTM 990RCR має надійти до дилерів у Європі в листопаді за ціною ~$17,200.

Також очікується випуск трекової версії, запланований на лютий 2026 року — вона не матиме допуску до доріг загального користування.

За ціною $17,200, KTM 990RCR розташовується приблизно в середині сучасного сегмента спортбайків:

Yamaha R9 коштує $15,600, тоді як Ducati Panigale V2 стартує від $19,550.

Більш традиційні Honda CBR600RR та Kawasaki ZX-6R оцінюються трохи нижче — близько $14,000, а топова Ducati Panigale V2S має суттєво вищу ціну — $22,100.

Мотоцикл буде доступний у двох кольорах — помаранчевому та чорному, і оснащуватиметься 947-кубовим паралельним двоциліндровим двигуном, спільним із 990 Duke.

Заявлені характеристики: 128,2 к.с. при 9500 об/хв і 103 Н·м крутного моменту при 6750 об/хв.

Об'єм паливного бака 15,7 літра, а споряджена маса приблизно 195 кг. Двигун використовується як несучий елемент у сталевій решітчастій рамі з порошковим покриттям.

Підвіска представлена 48-міліметровою вилкою WP з відкритим картриджем, що має 30 кліків налаштування стиснення і відбою, а також три оберти для регулювання попереднього натягу пружини.
Ззаду встановлено амортизатор WP, який забезпечує три рівні налаштування для високошвидкісного стиснення та 30 — для низькошвидкісного.

Відбій також має 30 рівнів налаштування, а попередній натяг можна регулювати у 10 позиціях. Усе це передає навантаження на 17-дюймові колісні диски, запозичені від 1390 Super Duke R, взуті у Michelin Power Cup 2 — трекові шини, придатні для дорожнього використання.

За гальмування відповідають новітні супорти Brembo Hypure — ті самі, що встановлюються на Ducati Panigale V4.
Передбачено й місце для пасажира, а розподіл маси заявлений на рівні 52,5% спереду та 47,5% ззаду.

Стандартна висота сидіння становить 845 мм, що доволі високо, але підніжки можна налаштувати у трьох позиціях.
Кліпони не регулюються, проте встановлені практично прямо — для більш комфортної посадки. У стандартну комплектацію входять чотири режими ABS.

Щодо електроніки, мотоцикл пропонує чотири режими їзди: Rain, Street, Sport, Custom, а також додатковий Track-режим, який відкриває два додаткових персоналізованих профілі.

Як і багато сучасних моделей KTM, 990RCR оснащений спірним режимом Demo Mode — він надає повний набір електронних функцій на перші 1500 км, після чого власник має придбати потрібні пакети електроніки, щоб продовжити їх використання.