При вазі 229 кг, він видає такі ж заявлені 107,3 к.с. при 7000 об/хв, як і родстер R12 nineT, а крутний момент досягає 115Нм при 6500 об/хв. Це завдяки 1170-кубовому двоциліндровому двигуну з повітряно-масляним охолодженням і трубчастої сталевої рами.

Шасі має дві сталеві петлі для кріплення багажу, збільшений кут нахилу керма та сталевий трубчастий підрамник, що кріпиться на болтах.

Двигун стандарту Євро5+ живиться через 15,5-літровий паливний бак і працює в парі з шестиступінчастою коробкою передач з регульованим важелем для розміщення більш широких позашляхових черевиків. 

«З новим BMW R12 G/S BMW Motorrad пропонує класичний ендуро для пуританських розваг на бездоріжжі», - сказав Маркус Ледерер, керівник BMW Boxer Series.

Абревіатура, запозичена у легендарного R 80 G/S, розшифровується як «Gelände/Straße» (бездоріжжя/вулиця) і означає, що новий член сім'ї BMW R 12 однаково добре справляється з обома завданнями".

 

У стандартній комплектації R12 G/S оснащений сидінням для одного гонщика, а також великими 21-дюймовими передніми та 17-дюймовими задніми колесами. Висота сидіння становить 860 мм у стандартній комплектації, а з опціональним пакетом Enduro Package Pro вона збільшується до 875 мм.

Крім цього додано більше кріплень для бездоріжжя, версія для ендуро також передбачає 18-дюймове заднє колесо та 20-міліметрові проставки. До будь-якої конфігурації також можна додати сидіння для пасажирів.

А ще більше - додаткова опція Rallye Seat, яка піднімає задню частину мотоцикла до 880 мм з 17-дюймовим заднім колесом, і до 895 мм з 18-дюймовим заднім колесом, як у ралійних мотоциклів.

Залежно від висоти сидіння, G/S має три стандартні режими їзди: «Дощ», “Дорога” та «Ендуро». У стандартну комплектацію також входить трекшн-контроль, а додатковий пакет «Enduro Pro» розблоковується, коли ви вирішите встановити обладнання Enduro Package Pro.

Це дає вам можливість деактивувати задню ABS з мінімальним втручанням у такі системи, як контроль прохідності. Ті, хто бажає отримати квікшифтер, повинні будуть заплатити додатково.

Для подолання пересіченої місцевості G/S оснащений масивними 45-міліметровими повністю регульованими перевернутою вилкою, що забезпечує заявлений хід 210 мм. Поздаду 200 мм ходу та повністю регульований амортизатор, з таким же маятниковим підвісом Paralever, як і в інших моделях лінійки R12.

Здвоєні 310-міліметрові передні гальмівні диски оснащені аксіально встановленими двопоршневими плаваючими супортами з системою ABS. Ззаду встановлений однопоршневий супорт.