Виступаючи наприкінці 2021 року, генеральний директор Kawasaki Хіроші Іто підтвердив, що 2022 рік стане роком, коли компанія увірветься на ринок електробайків, і вже кілька тижнів залишилося до офіційної презентації двох екземплярів, які обіцяють зробити їх безпосередніми суперниками.

Тоді Іто сказав: "У 2022 році ми покажемо як мінімум три електробайки по всьому світу. Це обіцянка". Перший з них виявився розчаруванням: Elektrode, випущений на ринок США, був дитячим мотоциклом на батарейках. Інші два виглядають набагато цікавіше.

Документи, опубліковані на сайті Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США, вказують, що Kawasaki випустить два електробайки до 2023 року під кодовими назвами "NX011AP" та "NR011AP".

Позначення слідує звичайній схемі Kawasaki: "X" на другому місці використовується для позначення спортбайка, а "R" - для нейкед-родстера, але початкова "N" є новою і означає "Electric" у протоколі іменування Kawasaki. У документі, який було швидко оновлено, щоб видалити згадку про нові моделі, було зазначено, що кожна з них розвиває потужність 11 кВт (15 к.с.), що говорить про те, що вони матимуть європейський номерний знак L.

Це означає, що ми можемо очікувати два механічно ідентичні мотоцикли, один класичний, а інший нейкед, за ​​аналогією з Z125 і Ninja 125, але з електричним приводом. Назви серійних моделей поки що невідомі, але Kawasaki раніше запатентувала назви Ninja E2 та Ninja E2-R.

З технічного погляду, мотоцикли, як очікується, будуть прямими спадкоємцями проекту, який компанія реалізує вже понад десять років, що зрештою призвело до створення прототипу спортбайка у 2019 році.

Якщо бензинові мотоцикли для новачків обмежені максимальною потужністю 14,8 к.с., то електричні мотоцикли оцінюються за їх "безперервним" рейтингом, навіть якщо їх пікова потужність вдвічі вища. При номінальній потужності 11 кВт (14,8 к.с.) серійні Kawasaki, швидше за все, матимуть абсолютний максимум близько 22 кВт/30 к.с., забезпечуючи продуктивність на рівні 300-кубового синглу та залишаючись при цьому легальними для початківців.

У ході розробки проекту електромотоцикла компанія Kawasaki оформила безліч патентів, багато з яких, безперечно, буде використано в серійній моделі. Серед них незвичайне використання чотириступінчастої коробки передач, схожої на коробку передач звичайного мотоцикла, для підвищення продуктивності при керуванні досвідченими мотоциклістами, у той час як обертаючий момент, означає, що мотоцикл можна буде залишити на одному передаточному числі.

Повна інформація буде представлена ​​пізніше цього року, швидше за все, на виставці листопаду EICMA в Мілані, де три роки тому вперше був представлений прототип електричного мотоцикла.

Коротко про проект Kawasaki з виробництва електромотоциклів
Швидка зарядка: У прототипі Kawasaki використовувалася швидка зарядка постійним струмом, що дозволить поповнювати заряд батареї за лічені хвилини, а не години. Другий контур заряджання забезпечує повільну зарядку через звичайну розетку змінного струму.

Ходова частина: Прототипи Kawasaki використовували підвіску, гальма та колеса від Ninja 125, і, враховуючи схожі характеристики, очікувані від серійних моделей, швидше за все, так і залишиться.

Управління зчепленням: Є звичайний важіль зчеплення, що знову ж таки додає звички для мотоциклістів, що виросли на двигунах внутрішнього згоряння, і забезпечує рівень контролю, відсутній на електромотоциклах з прямим приводом.

Більша привабливість: Чотириступінчаста коробка передач, розроблена в рамках філософії Kawasaki "Rideology", покликана зробити електробайки привабливішими для досвідчених мотоциклістів.

Продумана конструкція: Декілька патентів Kawasaki стосуються знімної рами з лівого боку, що дозволяє окремо встановлювати батарею та силовий агрегат, а потім вставляти їх на місце під час остаточної збірки.