Honda пролила ще більше світла на швидке відродження свого сімейства "нейкед" мотоциклів Hornet, підтвердивши, що наступні моделі, які будуть використовувати цю назву, будуть оснащуватися новим 755-кубовим паралельно-двійним 8-клапанним двигуном.

Вперше цей двигун був представлений на виставці Eicma в Мілані в минулому році, і з самого початку було ясно, що новий мотоцикл не повернеться до старих рядних чотирициліндрових агрегатів, причому з початкових оцінок  припускали, що будь-яка нова техніка може стати конкурентом 113-сильному 890 Duke від KTM.

Honda тепер офіційно підтвердила, що агрегат буде виробляти бадьорі 90,5 к.с. при 9500 об/хв, з максимальним крутним моментом 75,1 Нм при 7250 об/хв. Це на пристойний шматок менше, ніж у австрійського KTM, і ставить японський родстер в один ряд з 94-сильним Tuono 660 від Aprilia.

Новий агрегат також отримає 270-градусний кривошип, який допоможе мотоциклу імітувати звук і відчуття V-подібного двійника, при цьому Honda також обіцяє "вільний характер обертів і хвилюючий удар на високих обертах".

У своїй заяві керівник тестових проектів Honda Фуюкі Хосокава (Fuyuki Hosokawa), який очолював розробку останньої моделі CBR1000RR-R Fireblade, сказав наступне: "Hornet завжди був особливим мотоциклом для Honda. Захоплюючі, захоплюючі характеристики завжди поєднувалися з легким, маневреним керуванням.

"Перед початком цього проекту ми довго і ретельно обмірковували, які саме характеристики ми хочемо дати гонщику. Ми знали, що дуже важливо зберегти класичну максимальну потужність Hornet, і в той же час, будучи новим поколінням Hornet для сучасності, ми хотіли, щоб двигун мав дійсно сильний крутний момент і відчуття "пульсації" на низьких і середніх обертах", - продовжив він.

"Щоб отримати бажану продуктивність та легку керованість, ми знали, що повинні розробити абсолютно новий двоциліндровий двигун з коротким ходом поршня та розворотом колінчастого валу на 270°. Це забезпечить не тільки максимальну швидкість, але й спортивний крутний момент на низьких обертах, що ідеально підходить для їзди в міських умовах та проходження поворотів на відкритій дорозі".