Японське видання "Young Machine", яке регулярно публікує витоки і гіпотези, а також огляди на ті чи інші серійні мотоцикли Honda, Yamaha, Suzuki і Kawasaki,візуалізували інформацію про найбільш ймовірну еволюцію середньокубатурних шосейних мотоциклів Honda на базі Honda. новий двигун 50 куб.
Клас «шістсотих» помер, повертається кубатура, яку ще якихось 25 років томуназивали «Супербайками»! Але тепер він буде називатися «Суперспорт».
Офіційний скетч Honda Hornet CB750S (2022/2023)
Один з таких мотоциклів – Honda Hornet CB750S вже анонсований заводом, є багато «витоків» його зовнішнього вигляду і навіть офіційних ескізів, але його характеристики будуть відомі лише восени. Мотоцикл повинен приєднатися до модельного ряду 2023 року. Після цього всі чекають повернення на ринок Honda Transalp з тим же двигуном, що і Hornet.
Нова платформа Honda: рядний 2-циліндровий двигун об’ємом 750 куб
Honda створює платформу, схожу на CRF1100 Africa Twin, тільки з простішим і меншим 2-циліндровим рядним двигуном, оскільки Honda Motor Co. відмовляється від дорогого рядного чотирициліндрового двигуна, який не підходить для нового суворого по екологічним нормам Євро-5.
Візуалізація Young Machine
Згідно з ідеєю Young Machine, за мотогондолою Hornet і Transalp 750 Tourer послідує випуск неокласики (умовно названої Hawk 75 за аналогією з представленим навесні Hawk 11 на базі CRF1100), і, нарешті, CBR650R остаточно піде в ринок. історію, а CBR750R (і спортивна версія 750RR) займе його місце.
Honda Transalp 750 (2023) – офіційний витік фото
Щодо CBR, то гіпотеза відповідає тренду світового автоспорту: FIM у 2022 році відкрив доступ до World Supersport для мотоциклів із 2-циліндровими двигунами до 955 куб.см. За задумом Федерації та промоутера чемпіонату, до 2024 року «шістсотки» остаточно вимруть, їх місце займуть мотоцикли з меншою потужністю, простішими двигунами, але більшого об’єму.
Honda CBR750R/RR – концепт
Зараз Yamaha R6 все ще домінує у світовому чемпіонаті як байк із найбагатшою гоночною спадщиною у WSS. Другим і останнім рядним шестициліндровим двигуном у лінійці є Kawasaki ZX-6R, решта японських заводів давно відмовилися. Їм протистоять Ducati Panigale V2 (955), MV Agusta F3 800 RR (798), Triumph Speed Triple RS (765). Більший об’єм двигуна забезпечує кращі показники крутного моменту, але хоча гоночні набори Ducati, MV і Triumph є абсолютно новими, їх не буде збільшено до 2023 року.
Honda розглядає мотоцикли, які інші фабрики хотіли б омологізувати для майбутнього у World Supersport, і цей список уже включає Suzuki GSX-R750, молодшого брата флагманського GSX-R1000 Superbike. Так чому б не включити в гру свого «трояна» — 2-циліндровий CBR об’ємом 750 куб.