Само собою зрозуміло, що проектування мотоцикла - справа важка і трудомістка. Незважаючи на те, що існують «шаблони», як-от різні стилі кузова, яким виробники можуть слідувати, майже неможливо створити ідеальний автомобіль, який би підходив кожному. Тут вступає в дію величезний вторинний ринок, де мотоциклісти можуть вибрати вищі сидіння, регульовані підніжки, кермо на різній висоті тощо.
Що, якби був спосіб зробити ваш мотоцикл ідеальним для вас — мотоцикл, який підходив би саме так, як ви хочете? Звичайно, високоякісні виробники, такі як MV Agusta, пропонують ці дорогі послуги, але мотоцикли такого типу часто недоступні. Тим не менш, Yamaha може бути на шляху до зміни цього за допомогою своєї інновації – Motolator.
Поєднуючи слова «moto» та «simulator», Motolator дозволяє тестувати всі можливі конфігурації мотоциклів, що значно полегшує визначення того типу, який вам найбільше підходить. Це і висота сідла, і розташування підніжки, і ширина, і висота керма, і навіть розмір паливного бака.
В перспективі це дає практично безмежні можливості підгонки майбутніх моделей, адже Motolator дозволяє імітувати ергономіку мотоцикла неймовірно реалістично, він навіть оснащений функціонуючими органами управління – ручкою газу, важелями гальма та селектором передач. Зрозуміло, цей інструмент може використовуватися гоночними командами для максимально точного припасування мотоциклів за індивідуальними вимогами гонщиків. А щодо серійного виробництва, така технологія дозволяє економити час на розробку нових та оновлених моделей.