Установка ремкомплекта вилки
Замовте необхідні верхній і нижній підшипники і пов'язані з ними компоненти для установки.
Зніміть компоненти вилки і старі підшипники.
Порівняйте старі і нові деталі.
Наприклад, мотоциклу на фотографії необхідно скоротити діаметр рульової осі.
Для цього її необхідно проточити на токарному верстаті.
Також, обмежувач кута повороту на рамі повинен бути поліпшений, щоб забезпечити відповідний діапазон при рулінні.
Встановіть нові кільця підшипника всередину рами.
Перевірте посадку нових підшипників в біговій доріжці.
Наприклад, мотоциклу на фотографії необхідно підвищити нижній підшипник на рульовій осі для надійного закріплення в кільці підшипника. Для цього встановіть шайбу під підшипник перед тим, як помістіть підшипник на рульову вісь. Примітка: Підшипник повинен бути замінений на новий, якщо він злетить зі стержня після посадки.
Визначте, якщо Вам необхідна регулювальна шайба.
-Встановіть верхній підшипник і прокладку.
-Встановіть рульову вісь і закрутіть гайку під накидний ключ на стовбур до кінця.
-Переконайтеся, що нижня траверса не тисне на раму. Якщо він тисне на раму, то розкрутіть гайку до моменту зникнення тиску.
-Виміряйте відстань від рами до нижньої траверси (як показано на малюнку). Заповніть яку регулювальної шайбою.
Нанесіть мастило на підшипники і помістіть їх на місце.
Встановіть нижню траверсу і вісь в рамі.
Встановіть верхній пилозахисний ковпачок підшипника.
Встановіть шайбу / шайби. Додаткові шайби можуть знадобитися для коригування положення регулювальної гайки рульового управління.
Встановіть регулювальну гайку рульового управління.
Затягніть регулювальну гайку за допомогою контактного гайкового ключа. Слідуйте за всіма додатковими інструкціями в сервісному керівництві.
Загальна інформація по регулювальної гайки - Затягніть регулювальну гайку надійно. Поверніть стрижень рульового управління від упору до упору кілька разів для того, щоб посадити підшипники. Відпустіть регулювальну гайку з 1/4 до 1/2 півоберта. Налаштуйте гайку так, щоб кермо рухався плавно. Регулювальна гайка повинна бути закріплена щільно, щоб уникнути будь-яких вертикальних рухів керма. І все ж вона не повинна бути закріплена занадто сильно, щоб запобігти використанню надмірних зусиль при повороті керма.
Примітка: Деякі моделі регулювальних гайок мають особливу послідовність затягування.
Встановіть нову верхню траверсу.
Встановіть нові амортизатори в траверсу. Переконайтеся, що кермо рухається плавно від упору до упору. Так само, переконайтеся, що переднє колесо не чіпляє радіатор, вихлопну трубу або інші деталі мотоцикла під повним стисненням вилки.
Переконайтеся, що кермо рухається плавно без будь-яких вертикальних рухів або надмірних зусиль. Відрегулюйте положення регулювальної гайки рульової осі, якщо це необхідно.
Не забудьте приклеїти наклейку All Balls Racing.
Бажаю вам всього найкращого.
Ваш Мотоквартальний.