Рядний трициліндровий агрегат збільшує потужність на 5% і розміщений у новій сталевій рамі, що дозволяє збільшити нахил двигуна вперед. Двигун є варіацією конструкції, що використовується в Tracer 9 та MT-09.
Двигун дихає через перероблений впускний коллектор і повітряний фільтр, а новий вихлоп, який, за словами Yamaha, збільшує дорожній просвіт, завершує комплектацію.
Щоб впоратися зі збільшеною потужністю, в стандартну комплектацію входить нове просувне зчеплення, а перемикач швидкостей пропонує функції перемикання передач як вгору, так і вниз - оновлення в порівнянні з попередньою моделлю, яка працювала тільки на підвищення передачі.
Передача потужності тепер здійснюється за допомогою дротів, які замінили кабелі попередньої моделі, а новий, більш легкий, алюмінієвий задній амортизатор замінив існуючий сталевий блок. Yamaha стверджує, що це економить 236 г непідресореної ваги.
Технічні оновлення включають 7-дюймовий TFT-дисплей, який можна використовувати для навігації, а також для звичайних дзвінків і обміну повідомленнями.
Перероблені перемикачі керма включають 5-позиційний джойстик для управління різними функціями TFT, а кокпіт обладнаний розеткою USB-A - з розеткою 12В під сидінням.
Режими їзди (спортивний, вуличний та дощовий), а також допоміжні засоби контролю тяги були модифіковані відповідно до більш потужного двигуна, а GT також оснащений круїз-контролем.
Комфорт водія покращено завдяки новому дизайну сидіння, новому TFT-екрану, який регулюється на 70 мм вгору та вниз за допомогою важеля з ручним керуванням поруч з екраном.
Для надійного кріплення 30-літрового жорсткого багажу з обох боків GT передбачені багажні кріплення нового зразка.
Ціни та доступність нової версії очікуються до грудня 2022 року.