Увага! З 19.05.2020 по 25.05.2020 діє знижка від -10% на дзеркала та повороти!
(Крім брендів DRAG SPECIALTIES, KURYAKIN)

 

На що звернути увагу при виборі дзеркала для байка?


Коли на вашому мотоциклі штатне дзеркало стало непридатне (наприклад, розбилося скло, потьмянів відбивач або зламалося кріплення), то виникає необхідність його заміни. Якщо штатні дзеркала задовольняли вас по експлуатаційним та естетичним параметрам і не давали вам ніякого дискомфорту при їзді, то найпростіше — це купити оригінальний виріб або його аналог (для конкретної моделі мотоцикла), і просто встановити його замість зіпсованого.



Ну, а якщо дзеркала погано підходили під ваш зріст або не забезпечували достатнього огляду, то варто замінити їх на універсальні, що задовольняють ваші вимоги та дасть переваги.

На що звернути увагу при виборі:

-На площу дзеркальної поверхні. Вона повинна бути достатньою для забезпечення оптимального огляду (занадто маленькі вироби відбивають невелику частину дороги, а надто великі — відвертають увагу зайвими подробицями).
-На форму скла: сферична поверхня зменшує мертві зони, але спотворює дистанцію. До цього доведеться звикати, якщо у вас стояли плоскі відбивачі.
-На довжину і форму ніжок. В основному виробники виготовляють кріплення, розраховані на людину середнього зросту.
-На надійність кріплення, а також підходить воно до вашого мотоцикла (або відразу ж купуйте перехідники).
-На зручність регулювання (під зростання і посадку мотоцикліста).
Кріплення повинне бути надійним
-На те, щоб після установки дзеркала не заважали керувати мотоциклом.
-І нарешті, на те, щоб вироби задовольняли естетичним вимогам байкера.

Правильне налагодження дзеркал
-Від правильного регулювання дзеркал багато в чому залежить безпека як самого байкера, так і інших учасників дорожнього руху.

Кілька основних аспектів, на які слід звернути увагу при налаштуванні дзеркал:
-Дзеркала необхідно налаштовувати під основну посадку на мотоциклі, тобто під такий стан вашого тіла, в якому ви проводите максимум часу при їзді. Періодична зміна стилю водіння (наприклад, нахил тіла вперед при значних швидкостях), може значно зменшити зону огляду. Якщо ви часто змінюєте положення тіла при їзді, то краще встановити додаткові дзеркала, і налаштувати їх на їзду з нахилом тіла. Максимальний огляд обставин на дорозі забезпечений вже, як мінімум, для двох основних положень.
Дзеркала регулюють під основну посадку
-Зведіть до мінімуму «сліпі» зони.
-З особливою ретельністю необхідно відрегулювати ліве дзеркало, оскільки всі обгони проводять саме з лівого боку. Дивлячись в нього ви повинні бачити тільки невелику частину ліктя, інший простір повинна займати дорожні обставини.
Зводимо сліпі зони до мінімуму

Різні праве і ліве дзеркала
-Якщо маєте бажання, ви можете встановити ліве і праве дзеркала різних розмірів і форми, які можна придбати окремо (благо не всі виробники продають тільки комплекти з 2-х штук). Цілком можливо, саме такий варіант допоможе вам забезпечити оптимальний огляд і максимальний комфорт.

Важливо! Перевіряйте правильне налаштування дзеркал перед кожною поїздкою. На паркуванні хтось міг випадково зачепити ваш мотоцикл і збити ваші регулювання. Під час руху налаштувати дзеркала буде досить складно і небезпечно.

Наші рекомендації:
дзеркала    4Ride  VICMA
повороти   VICMA

Зверніть увагу. З 19.05.2020 по 25.05.2020 діє знижка від -10% на дзеркала та повороти!
(Крім брендів DRAG SPECIALTIES, KURYAKIN)


Катайте безпечно. Дякую за увагу.

Ваш Мотоквартальний.